Kedi Kısırlaştırma Operasyonu

Kediler-Nasil-Kisirlastirilir?
Kedi Kısırlaştırma

Kedi Kısırlaştırma Operasyonu Hakkında Bilgiler

Bir çok kedi dostu kedisinin kısırlaştırılmasının ölmesine neden olacağını zannetmektedir. Bu inanış elbetteki kedisini çok sevmesinin vermiş olduğu korkulardan kaynaklanır. Kaynaklanan bu korkular yanlış inanışlarından ve kötü tecrübelerden ileri gelmektedir.
Kedi dostlarımızın bilmesi gereken şey; veteriner hekimlerinizin hayvanınızı öldürmek değil yaşatma ideali taşıdığı olmalıdır? Siz veteriner hekimi olsaydınız ameliyatın başarısız geçmesini ister miydiniz ? Ya da bir veteriner Hekimi kendi başarısını düşürmek ister mi ? Biraz empati yapılması gerektiğini düşünmekteyiz.
Peki Böyle Bir İhtimal Hiç Mi Yoktur?
Tabi ki vardır. Fakat bu ihtimal bütün operasyonlar  için geçerlidir. Çünkü operasyon öncesi narkoz uygulaması gerçekleşmektedir.
Kedimin kısırlaştırma için en uygun zaman dilimi ?
Yaş ilerledikçe bütün operasyonlar  tehlike arz eder. Erkek kediniz 1 yaşını doldurduktan sonra kısırlaştırmanızı tavsiye ediyoruz. Eğer kediniz dişi ise o zaman bir çok ihtimali düşünmek ve gözlemlemek gerekmektedir.
Kısırlaştırmanın Faydası Var mıdır?
Kısırlaştırma ameliyatı bir çok hastalığın önlenmesinde önemli rol oynar. Erkek kedilerde testis tümörü, dişi kedilerde rahim iltihabı, meme tümörü gibi gibi hastalıkların önüne geçilmiş olur. Ayrıca; idrar bırakma, sürekli miyavlama, evden kaçma girişimleri de bu operasyon sonrasında sona erer.
Aşağıda Kedi Kısırlaştırma Operasyonunu İzleyeceksiniz. Adım adım kedi kısırlaştırması operasyonunun nasıl yapıldığını ve merak ettiğiniz bir çok sorunun cevabını öğreneceksiniz.

Kedi Kısırlaştırma Operasyonu Rating: 4.5 Diposkan Oleh: veterinerhekimligi