Yaşayan En Zeki 5 Kedi Irkı

Yaşayan En Zeki Kedi Irkları

İlginç bir görünüme sahip ve zekaları ile insanları şaşırtmayı başarabilmiş 5 zeki kedi ırkını yakından görmek ister misiniz? Eğer cevabınız evet ise; bu sayfamız tam size göre..
Tüysüz Kediler
Sphynx Irkı-Tüysüz Kedi

1-Sphynx:
Son derece itaatkar, oldukça zeki, oyuncu ve bir o kadar da ağır başlı bir kedidir, spyhnx. Sizlere utangaç ve masum bir kedi imajı verse de cana yakın ve girişken karakterdedir... Tüysüz olması sebebiyle; dünya üzerinde nadir bulunan bir kedi ırkıdır.
İngiliz Kedisi
British Shorthair
2-British Shorthair:
Hem uyumlu hemde dayanıklı bir karaktere sahiptir. Uyumlu olması bazen içine kapanık tavır sergilemesine neden olsa da dayanıklılık özelliği onu şehrin kabadayısı yapabilmektedir.Siz istemediği bir şeyi British Shorthair'e asla yaptıramazsınız.
Zeki Kedi Irkları
Bombay Cat

3-Bombay Cat:
Sevgilerini belli edemeseler de sevgi dolu bir yapıya sahiptirler. Ev yaşamını çok severler. Çabuk öğrenebilen bir yapısı vardır. İnsanlara kendisini sevdirebilmek için zekice oyunlar oynayabilirler.
Zeki Kedi Irkları
Siyam Kedisi
4-Siyam Kedisi:
Renkleri ile birlikte karakterinin değiştiği inancı yaygındır. Örneğin çikolata lekeli olanların: neşeli ve oyuncu, mavi lekeli olanların: şefkatli, fok lekeli olanlarının ise daha çok dışa dönük bir karakterde olduğu düşünülmektedir.Siyam kedisi de çok zeki kediler sınıfındadır.
Zeki Kedi Irkı-Savannah
Savannah

5-Savannah Kedisi:
Görünümü leoparı andıran bu kedilerin zeki, oyuncu ve sosyal yönleri ağırdır. Saldırgan bir yapıya sahip gibi görünse de oldukça yumuşak ve naziktirler.Aşırı ilgi göstermeniz onu asla rahatsız etmez. Evde başka bir hayvanınız varsa da korkmayın çünkü onunla iletişim kurmaktan çekinmezler. Biri kediler suyu sevmez mi dedi? İşte yanıldınız. Savannahlar; küvette oynamaya bayılırlar. Hatta klasik kedi oyuncakları yerine küvette oynamayı tercih ederler.

Yaşayan En Zeki 5 Kedi Irkı Rating: 4.5 Diposkan Oleh: veterinerhekimligi