4 Tem 2016

Veteriner Fakultesinde Okutulan Dersler

Veteriner Hekim Olabilmek İçin Alınması Gereken Ders Listesi

Veterinerlik Fakültesinde; Anatomi, Histoloji, Embriyoloji, Fizyoloji, Biyokimya, Mikrobiyoloji, Parazitoloji, Patoloji, Farmakoloji ve Toksikoloji, İç Hastalıklar, Cerrahi, Doğum ve Jinekoloji, Veteriner Hekimliği, Hastalıklar ve Klinikler Bilimler , Zootekni ve Hayvan Besleme, Döllenme ve Suni Tohumlama, Besin Hijyeni ve Teknolojisi dersleri, Zootekni, Hayvan Besleme ve Besleme Hastalıkları dersleri okutulur..
Veteriner-fakultesinde-okutulan-dersler
Veteriner Hekimliği

Okuyun

5 yorum:

1. Ayşegül Yolcu12 Temmuz 2016 05:38

Ben arkadaşımla birlikte Veteriner Fakültesine gitmeyi düşünüyoruz. Yukarıda sıralamış olduğunuz derslerin hangisinin çok zor olduğunu bize bildirebilir misiniz? Yoksa zorluk derecesi hocaya bağlıdır her ders zor olma potansiyeli taşır mı diyeceksiniz ?

Yanıtlar
    1. İşte belirttiğiniz dış faktörlerle beraber sizin de dersi sevme-sevmeme potansiyelinizi de eklediğimizde sorunuza cevap vermiş oluruz..

Sil
  2. Ahmet Çağlar9 Eylül 2016 03:54

Veteriner fakültesi ya da diğer fakültelerde okutulan dersler farketmez hocanız iyiyse hem öğrenir hem de severek çalışırsınız fakat hocanız kötü ise her şey zulum olur. Bu arada ankara üniversitesinin pataloji selçuk üniversitesinin veteriner fakültesinin ise cerrahi anabilim dalının sıkıntılı olduğunu bir çok yerde duydum..

YanıtlaSil
  3. Bir veteriner hekim olarak okuyacağınız bölümün çok ağır olacağını belirtmek isterim.. Buna rağmen hak ettiğimiz statüleri de elde etmiş değiliz. Meslek çok güzel olmasına rağmen dış faktörlerin sizin canınızı sıkacağını unutmayınız. Bir abi tavsiyesi olarak bu söylediklerimi de göz önünde bulundurun derim.