Huysuz 5 Kedi Türü

Evinize aldığınızda huysuzluğuyla uğraşmak zorunda kalacağınız 5 kedi ırkını tanımak ister misiniz?
Aşağıdaki kedilerden birine sahipseniz neden huysuzluğu geçmiyor diye de çok da fazla düşünmeyin.Çünkü bir çok uzman bu kedi türlerini uysallaştıramayacağınız noktasında hemfikir. Hadi beraber masum ve sevimli görünen bu yaramazlara bakalım..

1-Javanese
Balinese kedi türüne benzerlik gösteren bu kedilerin 16 farklı rengine rastlayabilirsiniz. Sevecen ve meraklı oldukları kadar aşırı derecede hareketlidirler. Fazla bakıma ihtiyaç duymayan javanese ırkı kediler sahiplerini yormaktaktan büyük keyif alırlar.
javanese-Kedi
Javanese Irkı Kedi
2-Karayak
Sahiplerine sadık, diğer kedi türleri ile uyumlu ve son derece enerjik bir yapıya sahiptirler. Atılan oyuncakları geri getirmekten büyük keyif alırlar. Karayaklar amerikan kökenli huysuz kedi sınıfındandır.
Karayak-Kedi
Karayak ırkı kedi
3-Mavi-Rus
Aşırı derecede duygusal bir yapısıyla ön plana çıkan Mavi ruslar, sevgisini göstermeye bayılır. Akrobatik hareketlerine ve pratik zekasına hayran kalacağınız bir yaramaz kedimiz.
Mavi-Rus-Kedi
Mavi Rus Irkı Kedi
4-Tekir-kedisi
Tekir kedilerine postlarının desen ve renk tonlarına göre farklı isimler verilir.Afrika ve Avrupa'nın mahalli kedilerinin çiftleşmesi ile ortaya çıkan melez bir türdür. Tekir kedisinin huysuzluğu farklı bir coğrafyadan geldiği için olabilir mi? :)
Tekir-Kedisi
Tekir Kedisi
5-Balinese
Dokunsanız ağlayabilecek bir yapısı vardır. Aşırı derece de hassas bir o kadar da hareketlidir. Yalnız kalmaktan nefret ederler. Düzenli bir yaşamınız yoksa bu huysuz kedi türüyle baş edemeyebilirsiniz.
Balinese-Kedi
Balinese Irkı Kedi
Tavsiye Yazı : Evinize aldığınızda dışarı çıkaramayacağınız evcimen 5 kedi ırkını görmek ister misiniz?
Huysuz 5 Kedi Türü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: veterinerhekimligi